F12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen bi abi yüksek ses dirilil ertuğrul izliyo
- abi dedim
- dur bi dakka kaleyi alıyoz dedi nası bi kaptırmış kendini

hangi kale bilmiyorm ama o kale artık bizde değildi...

bu tip diziler de afyon niteliğinde benim için, konu basligi ile ayni mantikta...
saygılar.
ironisi bile çekilmiyor hocam 😂 hiç izlemedim zaten