Merhaba Almanya'ya 15 ay önce taşınmış biri olarak size tavsiyem eğer paraya çok ihtiyacınız yoksa işi boşverip tüm zamanınızı dile harcamanızdır. Buraya kötü seviyelerle gelip nede olsa orada öğrenirim diyen bir çok kişi büyük zorluklar yaşıyor. Eşim ve kardeşim b1 ile geldi ve ona rağmen her konuda çok zorlandılar. A1 ile gelenler 1 sene de a2 ye bile gelemiyor çünkü temelleri çok zayıf olduğu için herşey oldukça karmaşık geliyor ve almanca gerçekten çok zor bir dil.