ocozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ah o reklam yok mu? Görünce o sesi duyunca deliye dönüyorum. Telefonu kırasım geliyor.😀
Bana inandırıcı geldi. Temizinden bir 10 TL attım. Hayırlısı 😂