tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Winforms yapacak kişi gözü kapalı asp.net kodlar. Windows içinde IIS zaten var. Neden ek bir apache çalıştırsın? Ayrıca SQL serverdan bahsediyor muhtemelen kullanıcı, MySQL değil.
Yönlendirmeleriniz için teşekkür ederim hocam. Evet dil konusunda php,c# ya da asp.net vs. sorunumuz yok hepsini geliştirebiliyoruz. Belirttiğiniz gibi veritabanı SQL 'dir.