tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VDS'e IIS server kurun. Windows içerisinde IIS server zaten geliyor. Yüklü değilse sadece windows özelliklerinden etkinleştirmeniz gerekecek.
Basit bir asp.net uygulaması hazırlayın. Bu asp.net uygulaması ile direkt SQL servera bağlantı kurup her istekte anlık xml oluşturabilirsiniz. http://<IP>/<file>.xml ile ulaşabilirsiniz direkt.

Winforms ile ara ara oluşturmak yerine asp.net ile her istekte anında stoklarınızı gösteren XML'i oluşturabilirsiniz.
Bence xampp daha kolay olur php de asp ye göre google vs daha kolay ulaşabilir Sizin ki de tabi oda aynı şekilde %100 çözüm