mcfearcombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır hocam zorunda değiliz. Tavsiyenizi merakla beklemekteyim.
VDS'e IIS server kurun. Windows içerisinde IIS server zaten geliyor. Yüklü değilse sadece windows özelliklerinden etkinleştirmeniz gerekecek.
Basit bir asp.net uygulaması hazırlayın. Bu asp.net uygulaması ile direkt SQL servera bağlantı kurup her istekte anlık xml oluşturabilirsiniz. http://<IP>/<file>.xml ile ulaşabilirsiniz direkt.

Winforms ile ara ara oluşturmak yerine asp.net ile her istekte anında stoklarınızı gösteren XML'i oluşturabilirsiniz.