Merhabalar. Fason parfüm hakkında detaylı bilgiye sahip olanlar var mı aramızda?
Şuan aktif olarak çalıştıkları yerelrde 50 ml. esans oranları,şişe maliyetleri fason üretimi vsv s detaylı bir bilgi bulamadım.Hangi fabrika uygun? Şişe,alkol ve esansları biz temin edip mi vereceğiz yoksa tamamen fabrikanın sorumluluğundamı oluyor bu işler vs. 1-2 yeri aradım ama detaylı bilgim vermediler. İşe girmeden önce biraz bilgi sahibi olmak istedim.