O bölgede birisini bulacaksınız buna göre ekspertiz yaptırılacak, artık insanlar ucuz paralar yazınca insanlar bu şekilde şaibe ile yaklaşıyor maalesef.

Zaten kapora at, ilandan kaldıralım vs. gibi zorlamalar varsa o zaman şaibe oluşur. Garantiye gitmek her zaman iyidir, ama şu ekonomik durumlarda ne araçlar ne paralara düşüyor yadırganacak bir durum bence yok.

1 milyon TL istenen araç, 900 bin TL indi üstüne pazarlık yapınca yine veriyorlar, 4 ay önce 1000 TL düşünüyordu kimse alıyorsan al, almıyorsan sıra var diyorlardı. İnsanların nakite ihtiyacı var, bu tip ilanları görmemiz olağan durum bence.