ben osmanlı'da çalışıyorum. hisse senedi komisyonu ile altın komisyonu aynı. benim komisyon düşük ama sanırım onbinde 4 gibi birşey alırsın diye düşünüyorum. bankalarda komisyon çok fazla, beni kasar. bir de bankalar kendi kafalarına göre şeyler yapıyorlar, satışlarda önce kendi havuzundaki emirleri karşılıyor falan. sevmem öyle şeyleri. info da fena değil. aylık 25 lira para alıyor ama eft falan bedava. osmanlı eft parası alır mesela. info kendi ekranını da bedava veriyor yanılmıyorsam, osmanlıyı bilmiyorum, ben paralı ekran kullanıyorum. genelde hepsi aynı. ama marbas'tan uzak dur. gcm'den uzak dur. üçüncü sınıf esnaf gibidirler. Ahlatçı ile de konuşabilirsin. hesap açacağını söyleyince koşturup işini hallederler.