Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam pre-register döneminde şu anda. 5 Aralık'ta kayıtlar başlayacak. Daha önce .ing uzantısı içinde benzer bir işlem yaptılar ondada milyonlar döndü burada yine iyi gördüğüm kadarıyla 14 dolar falan olacak.

Blog yazısındaki paragraf:
"
Bugünden itibaren .meme alan adları, Erken Erişim Dönemimizin (EAP) bir parçası olarak tek seferlik ek bir ücret karşılığında kaydedilebilir. Bu ücret, 5 Aralık'a kadar günlük programa göre azalır. 5 Aralık 16:00 UTC'de, .meme alan adları, tercih ettiğiniz kayıt şirketi aracılığıyla yıllık taban fiyat üzerinden halka açık olacaktır. EAP sırasında .meme alan adını nereye kaydedebileceğinizi öğrenmek için get.meme adresini ziyaret edin. İster ilişkilendirilebilir bir senaryo paylaşıyor olun, ister sadece kelimelerle ifade edilmesi zor bir duyguyu yakalayın, ister tamamen rastlantısallığın tadını çıkarın, hatta bir sosyal hareket başlatmaya çalışıyor olun, kendinizi ifade etmek için .meme'i nasıl kullanacağınızı görmek için sabırsızlanıyoruz. .
"
14$ olarak kalırsa iyi görünüyor, şu an EAP için 8K isteyen firma mevcut