Sanırım geçen yaz yanılmadıysam dahile doktoru
Kan tahlilinde alerjinin yüksek olduğunu belirtti
Burundan hiç nefes almadığımı onlarca kez kbb doktoruna gittim ama onlarda alerji diyor başka bir şey demiyor ve verdiği ilaçlar burundan nefes almak için yeterli olmadığını söylemek istiyorum
Maddi durumu için değil sağlığım benim için çok önemli