Ah be hocam çok mutlu oluyorum böyle şeyleri görünce. Birşey söyleyince yerin dibine vuruluyor insan ama siz anlarsınız. Bu hayvanlar çoğu {{boşluk}} daha insan. Daha bugün 10 kg mama alıp dağıttım yoksa destek olurdum.
Kesenize bereket hocam

mama parası benim de belimi bükmeye başladı son zamanlarda. Hızlı bir şekilde artıyor maalesef fiyatları.
Kanka marangozdan 4 tane tahta al kendin yap poşetle kapla daha ucuz ve sağlam olur. Bunlar ilk rüzgarda gider ve soğuk geçirir.
İyi fikir hocam, parça olarak alınca uygun fiyat verilir bir ihtimal
Satın alacak kişi sana gmail adresini göndersin
@GÖKTUĞ; bana gönderirsin mail adresini. Bende e-book ve gönderi arşivimi hediye etmek isterim
Teşekkürler kadim dostum