Bir botun 7/24 aktif çalışabilmesi için VDS üzerinde açılması gerekir veya kendi bilgisayarı sürekli aktif olmalı. Kişinin istediği yazılım 7/24 aktif olarak çalışması gereken birşey. VDS ücreti istemediyse bile direkt pahalı olur diyip sonrasında muhtemelen engel attı kendisine engel atmasaydı kendisine bu botu php üzerinde de kodlayabileceğimi yazmıştım mesaj tek tikte kaldı. Dedikleriniz de haklı olabilirsiniz tabii fakat alternatifleri sormak gerekiyor bazen..
Gel içinde kalmasın o ücretsiz yazılımı bana ver. VDS var 😂