Eiaxly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten olması gereken bu, hocam. İnsanlar bunun için para ödüyor.
bi de yaya geçitinde yol verdi diye şoföre teşekkür edenler var.

memlekette olması gerekeni yapmak teşekkür sebebi