bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çocukluğum gözümün önüne geldi
Başlasın diye ne çok beklerdim TV önünde...
Hocam inanın 15 sene olmuş hatırlamıyorum bile. Ama her sözü haraketini biliyorum.
İnanılmaz bir duygu gerçekten hahaha. Şimdi televizyonlarda ya amcası yengesine ... diye gidiyor.
Bu gibi dizileri çok özledik.