MSI dünya markası ama Thin modelleri en base versiyonları olup ısınma sorunu yaratabiliyor, çünkü tek fanlı. Ayrıca GPU'su da 45w. Yani düşük güce sahip. O paralara değmez.
Dediğim gibi o senin dediğin Acer markasi için bişey diyemem ama hani MSI serisi geliyor sadexe benim açımdan