Çevremde kullanan çok ve baya memnunlar, özellikle destek ekibi konusunda müthiş. Masaüstümün yayına bir adet abra serisi eklemeyi planlıyorum.
26 bin liraya 3050ti alınmaz üstad.
Acer'i laptop diye alırsın, lego seti çıkar. Keza Monster'da kalitesiz ama en azından destek açısından iyi.
2K daha eklesem bu bilgisayar nasıl sizce ? Ram ssd ekran kartı olarak çok iyi duruyor. Sizce ?
https://amzn.eu/d/fsXCbYj