SmmmErhaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürünleri ihracata açtığınızda ve satış yaptığınızda ülkemizdeki gibi kargo kodu alıp ürününüzü kargoya veriyorsunuz. Ama kargoya vermeden önce faturasını kesip trendyol sistemine yüklemeniz gerekiyor. Sistem aynı hocam pek fark yok.
yani yurt dışına gidiyor ya her hangi bir gümrük olayı vs yok mu acaba ? mikro ihracatta belli bir miktara kadar gerek yok diye yazıyor ama