Ürünleri ihracata açtığınızda ve satış yaptığınızda ülkemizdeki gibi kargo kodu alıp ürününüzü kargoya veriyorsunuz. Ama kargoya vermeden önce faturasını kesip trendyol sistemine yüklemeniz gerekiyor. Sistem aynı hocam pek fark yok.