belik beşik belli. stres kaynağı olmaktan uzak bir durum. ayrıca r10 a kayıtta üyelik yaşı aşamasında BAYAAA BAYAAA sıkıntı var, burdan tüm ihtiyar heyetine sesleniyorum. tamam beyin yaşıyla ilgili yapacak birşey yokta, ne bileyim