hayır sevilmez. evet dostar alışverişte görsün diye seviyormuş gibi yapılır. evet kötü söz söylenmez ama "ya gerçekten öte taraf varsa, aman başıma birşey gelmesin" diye.

doğurduğu canlıyı kapının önüne koyan, daha da kötüsü hayata karşı kapatım izole yaşatan, dünyadan habersiz yaşatıp sonra sokağa atan şeytanlar var bu dünyada. kendi hatalarını doğurduğu canlıya yükleyen tipler var. başkalarıya konuşurken melek taklidi yapıp gözlerini sana çevirdiğinde içerisindek şeytanı, nefret dolu gözleriyle gösteren, kessen damarlarından katran akacak, içi karanlık ve zift dolu, şeytanın dünyada cisim bulmuş hali olan insanlar var. çocuk peydahlayınca kaçıp giden, çekiçle karısını döven, arkasına bakmayan büyücü kılıklı hayvandan tezahür etmiş insanlar var. seni aslında bir nefret kuyusuna düşürebilecek insanlar var.... eğer şanslıysan paçayı kurtarabilirsin. şanssızsan televizyon haberlerine konu olursun.

inan bana var...