MaxiGeyik'te olabilir
Bu ve bunun gibi insanlardan tiksiniyorum. Hayatta bir vasıfları yok, gelecek hedefleri yok, kariyer hedefleri yok; Sadece insanların emeklerini çalma hedefinde koşan tüm insanlara hakkımı helal etmiyorum.
Aşağıdaki eleman hakkında da yorumları size bırakıyorum. Anlık sinirlendim
Ayrıca cebimde 5 liram olmadığı dönemlerden geçtim. Her türlü illegal işlemi yapabilirdim fakat ben haramdan ve etik dışı davranışlardan daima uzak durdum. O zaman rızkımı veren şimdi de, bundan sonra da verir. Bu mesajı yazan eleman illa ki görüyordur bunu. Ayrıca gerekli notlarımı aldım, denk gelmeyelim avukata para lazım çünkü