Şunu merak ediyorum. Şimdi ingiltere şirketi kurduk ama Türkiye'de yaşıyoruz. Parayı Türkiye'deki hesaba geçirmemiz gerek. Türkiye'de de bir şirket kurmak gerekiyor mu? Ya da başka ne yapılması gerek.
Parayı wise hesabınızda tutup harcayabilirsiniz hocam