Şunu merak ediyorum. Şimdi ingiltere şirketi kurduk ama Türkiye'de yaşıyoruz. Parayı Türkiye'deki hesaba geçirmemiz gerek. Türkiye'de de bir şirket kurmak gerekiyor mu? Ya da başka ne yapılması gerek.