SpeedTroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz konu dışı olacak hocam ama bende hobi amaçlı baskılar yapıyorum. Plastik astar için hangi ürünü kullanıyorsunuz benim baskılarda astar çok kaliteli olmuyor önerileriniz var mı?
Plastik astar kapatmaz hocam.
Plastik astar üstüne, akrilik astar atmanız gerekiyor.
1 Tane basit bir kompresör ve 1.3 meme boya tabancası yeterlidir.