Aile her koşulda sevilmez, menfaatler yol ayrımına sokar. Annemi çocukken pek severdim fakat artık sevemiyorum. Fakat babama aşıktım kendisi şuan mezarda ona sarılmak için bu dünyada ki herşeyimi verirdim.
Aile bireyleri sana güven verir sevgi hissettirir ve sana iyi gelir senin arkanda durur fakat bunlar yoksa kan bağına gerekte yoktur.
Bazı insanlar görüyorum en büyük sorunları bile yaşadıgında, ailesi yüzünden hayatını değiştirecek sorunlar bile yaşasalar yine de birbirilerini çok seviyorlar çok güçlü bağları var bu da bana şunu düşündürüyor acaba ben mi yanlış düşünüyorum her koşulda yine de sevmek gerekiyor