Genelde başımıza ne gelirse ya da karakterimiz nasıl olursa hep en büyük etken ailedir, aileye bağlı gelişir her şey. Ya tam tersi olur insan ya da ailesi gibi olur ama sorun şu her koşulda sevilir mi aile? Gördüğüm en büyük fark şu her koşulda yanındadırlar ama bu yeterli mi?
sana güven vermiyorsa, sevgi hissedemiyorsan, sana iyi gelmiyorsa, senin düşüncelerini fikirlerini görmüyorsa, aile huzur vermiyorsa yinede sevilir mi sırf her koşulda yanında diye? Bu yeterli mi?
yani şöylede düşünebiliriz, sırf doğurdu büyüttü diye hayatını onların isteklerini ön planda tutarak mı yaşamak gerekiyor?