Hayırlı olur hocam inşallah. Aracın değeri ne kadar bilmiyorum ama 10k fena bir kapora değil. Ciddi alıcı olmasa vermezdi o kadar meblağ. Zamanında gelir alır inşallah

Siz yine de arayan kişilere deyin ki "arkadaştan kapora aldım, satın almazsa dönüş yapayım size" kapısını açık bırakın
Araç 590bin tl ben 1-2bin kapora olur diye düşünüyordum direk kendisi 10bin söyledi bnde tmm dedim. Ki bunun yanına 4900 Tl eksper ödedi bencede göze almaz 🤔