Teşekkür ederim ancak daha önce kendileri ile çalıştım. Müşteriye karşı tutumlarından dolayı iki firmayı da tercih etmiyorum.
Comnet pahalıdır. Bu yüzden çoğu firma, hat kapasitesini daha çok müşteriye paylaştırmak zorunda kalır. Diğer türlü para kazanılmıyor. Ben, cihazları kaliteli, hat kapasiteleri rahat olan ve aynı zamandada fiyatı yüksek olan firma arayışındayım. Siz comnette barınıp ucuza verilen hizmeti alırsanız sağlıksız bir deneyim yaşamanız olasıdır.
Benim bildiğim ise en ucuzu comnet. Elektrik üretimi var kendisinin o yüzden daha düşük ücreti ve sürekli kesinti oluyor.
Forumda çok fazla konu açılmıştı. Hayırlısı olsun sizin için dostum.