myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o da bir bakış açısı elbette ama piyasanın gerçekleri var bir de. Araç piyasası zaten durgun. Hocam kaç tane alıcıyı geri çevirdi. Belki de bu adamı beklediği için satamayacak arabasını elinde kalacak, veya ederinden ucuza vermek zorunda kalacak. Kapora veren kişi, bunları göze alarak kapora vermeli diye düşünüyorum ben de. Ben bugün aracımı 30 bin lira zararla satsam kimin umrunda olur ki
Hocam kaporanın anlamı al bu 10k senin, "ben senin parayı tamamlayana kadar aracı başkasına satma" dır. O süre içinde başkasına aracınızı satıp nakdinizi alabilirdiniz. Fakat bekliyorsunuz.

Ticaretiniz şimdiden hayırlısı olsun. Ben de 1.5 tsi passat düşünüyorum yakın zamanda bana da dua edin )