Project10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size karışmak gibi olmasın ama ben olsam vatandaş vazgeçse bile kaporasını geri veririm o para bana yaramaz bu benim görüşüm.
Hocam o da bir bakış açısı elbette ama piyasanın gerçekleri var bir de. Araç piyasası zaten durgun. Hocam kaç tane alıcıyı geri çevirdi. Belki de bu adamı beklediği için satamayacak arabasını elinde kalacak, veya ederinden ucuza vermek zorunda kalacak. Kapora veren kişi, bunları göze alarak kapora vermeli diye düşünüyorum ben de. Ben bugün aracımı 30 bin lira zararla satsam kimin umrunda olur ki