Aracım satılıktı. Alıcı arkadaş bugun aracımı ekspertize sokturdu maşallah arabamda hicbir problem cıkmadı ilk araç satışım biraz heyecanlı bi gündü😊. 10bin TL kapora vereyim abi 2gün sonra param gelecek notere gidelim dedi. Hayırlısıyla perşembe notere gidecez…Eğer bir aksilik vs olursa aracı alamazsa veya vazgeçerse kaporayı vermiyoruz değil mi ticarette bu işin ahlakı nasıl oluyor genellikle uygulanan doğrusu nedir