petri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İsteyince on numara logo yapılıyormuş valla. Paintten 3 dakikada yaptım. Buyrun gönderin hocam parayı da 50-50 kırışalım rica ederim hehehe. (100 Liralık logo için alev detayı fazla oldu ama içimden geldi helal olsun sıkıntı değil.)
hahahshahaha çok iyi