reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 bölümü izledim bıraktım deccal olayları felan cok saçma geldi bana decam etmemi tavsiye eder misniz
Hocam konudan ziyade daha çok eğlencesine ve diyaloglarına itibar edilecek bir dizi olarak görüp izleyebilirsiniz