Hocam ben uzun süre kullandım gerek yolcu gerek araç sahibi olarak bir sorun olmadı. Çevirmeye de girdik kimliklere bakıldı devam edildi. (tabi yolcu bla bla muhabbetleri açılmadı). çok çok düşük ihtimal ceza yemeniz.