Srkrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Henüz izlemediyseniz "The Boys" kesinlikle izlemelisiniz. Prime videonun amiral gemisi bana göre. Biraz eğlence arıyorsanız "Good Omens" izleyebilirsiniz.

2 bölümü izledim bıraktım deccal olayları felan cok saçma geldi bana decam etmemi tavsiye eder misniz