Recep Baltaş bir kaç sözde müslümana kızmış ve yanlış davranışlarda bulunmuş Technopat da hemen satmış adamı
Ben şahsen sevdiğim bir editördü samimi geliyordu umarım kendine yeni bir kanal kurar ve çok daha güzel yerlere gelir.
Benim için, Bu şahsın paylaşımlarını çok uzun zamandır gören ve okuyan biri olarak olay tek seferlik değil, kaldı ki tek seferlik olmasıda bir şeyi değiştirmeyeceği gibi, başka insanların inançlarına ve değerlerine saygı duymayan bir insan.
Çok uzun zaman önce takipten çıkmıştım.
Paylaşımlarını yorumladığım da islam dini ile dalga geçtiğini, inanan insanlara hakaret tarzı laf dalaşına girdiği bir çok paylaşımını görünce kendisini takipten çıkmıştım.
Technopat çok doğru bir karar almış. Umarım ticari olarak ilişkilerini de kesmişlerdir.