The Boys (Gelmiş geçmiş en iyi süperkahraman dizisi olabilir)
İnvincible (Yine gelmiş geçmiş en iyi animasyonlardan birisi)
Zaman Çarkı (Rick Jordan kitaplarından uyarlama bir bilimkurgu)
Yalnızca bu 3 dizi için Prime kullanıyorum.
Hocam güzel açıklamanız için teşekkür ediyorum
Henüz izlemediyseniz "The Boys" kesinlikle izlemelisiniz. Prime videonun amiral gemisi bana göre. Biraz eğlence arıyorsanız "Good Omens" izleyebilirsiniz.
Teşekkürler hocam tür boys dan başlıyorum o zaman nasir hocamın dediklerini bir göz gezdirip