ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-30 saniye aralıkla takip et seçeneğinde 100 takip bile atmadan 2 kere spama düştü. Proxy ile kullandım.

Spama neye göre düşüyor anlam veremedim.
hesap yenimi hocam