thebestways adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocalarım selamlar, 30 gün önce kadar borcum olan kişiye, alacaklı olduğum kişinin teyzesi benim adıma 20.000₺ para gönderiyor. Dün bu arkadaşımı EGM'den arıyorlar ifadeye çağırıyorlar ve çocuğun hesabı bloklanıyor.
Polislerin söylediği; parayı gönderen kişinin hesabından çıkan para kirli paraymış dolandırıcılık ile alınmış para demişler.
Ortada dava yok, suç yok Tokat'ta bilmem ney blok koymuş, gidilip görüşülmesi gerektiğini söylüyor Polisler.
(Kahramanmaraş'tayız.)
Hesabı nasıl açtırabiliriz ya da parayı nasıl çekebilir arkadaşım, kendisi esnaf içeride bi miktar parası var.
Tokat'a gitmezsek başımız ağrır mı?
hocam eğer giderseniz gelişmeleri konu altında yazar mısınız ?