Bu kadar deneyimli yazarsın madem
neye hizmet destek mesajı attın ?

bazıları diyor fikir özgürlüğü var
o zaman niye şimdi özür diliyorsun
yaptığının arkasında dur madem.

her türlü sıkıntı var
ilginç gerçekten