Hocam az önce konunu gördüm absürt reklam istemiyorsun galiba. Mondiadda'da absürt reklamlar var.
Haberin olsun. Birde reklam yayınları tuhaf beş dakika var bir saat yok. Reklam kodu yerleştirme şekilleride bir tuhaf. Onların istediği şekilde eklemezsen kodları kesinlikle görünmüyor reklamlar. Absürt istemeyebiliyorsun ama yinede çıkıyor. Bende o yüzden bıraktım.
Kolay gelsin.
Şu anda kullandığınız yada tavsiye edebileceğiniz bir ajans var mı*