kirliciki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok düşmedi hep bendeydi. Neti de, btcyorum da bende. İlk kayıtlar bana ait.
anladım hocam doluydu çünkü geçmişte bakmıştım. tekrar hayırlı olsun güzel proje çok zahmetli iş sadece.