Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu domain doluydu ya ne ara düştü de aldınız hayırlı olsun.
Yok düşmedi hep bendeydi. Neti de, btcyorum da bende. İlk kayıtlar bana ait.