Merhaba kategoriye abone oldum ama konu açıldığında bildirim gelmesini istiyorum bu sistemin var olduğunu biliyorum telegram botuyla coşkun bey paylaşmıştı ama kategoriye yeni açılan konuların bildirimi r10 a gelmiyor bunun için ne yapmam gerek bilgili ilgili arkadaşlar ulaşırsa sevinirim