https://www.hepsiburada.com/taotroni...-HBC000031P434
Daha önce ilk çıkan modellerinden aileme hediye almıştım , şimdi bu modelde yeni çıktı sanırım bunu da ablama hediye aldım herkes memnun . Ben çok kullanmıyorum ara sıra kendime tatlı yapıyorum sadece

Gayet işlevli her işinizi görebilecek bir ürün bence , fiyatı da çoğu benzer üründen ucuz gibi gözüküyor . Tabi siz kendi araştırmanızı yapın mutlaka , ben tavsiye ediyorum .