Bende buradan iPhone almıştım bir geldi çakma çin malı yanlış gelmiş degişelim dedi. Iade ettim para gelmedi adam herkese aynı oyunu yapmış. Aylar sonra eve bir mektup geldi oğlum telefon satmış sana parasını vermemişsin diye numara da yazmış. Aradım dedim durum bu r10'a bakın, oğlum mahkemelik falan dedi şikayet ettiysen geri çek dedi bende çekmem dedim (şikayet etmemiştim). Birkaç ay sonra babası aradı parayı yollayacam hesap falan verdim ama o da gelmedi. Elemanın adı Ümit'ti Düzce'den 😁