Lise 2 ye gidiyordum, sayyac dönemleri. 20k tekil hitli bir genel forum sitesine sahiptim. vBulletinim kırıktı.
r10 dan 120 dolara vbulletin 3.8.4 satın almıştım. Ozamanlar veritabanı silinmedi eski kullanıc adımla vs forumdaydım. Meğer satan kişi çalıntı kartla almış bana satmış. 6 ay sonra üyeliğimi sildiler lisansımı iptal etmişlerdi. Babamlara vs durumu anlatsamda yaşım tutmadığından kimse gidip şikayetçi olmadı