lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsal bir ocak başı friması hakkında böyle konuşmanız hoş değil
Şahsım adına konuşuyorum 200 lira altına tasarım işi almıyorum, bazen bir logo istiyor adamlar 1000₺ den ağzımı açıyorum, ya bilmiyorum bu çizimci arkadaşlarda, iş veren arkadaşlarda ucuz etin yahnisinin yenmeyeceğini bilmiyormu acaba?

Bir ocak başına gitseniz bir et dürümü 10 liradan yermisiniz? ben yemem şahsen