Kurumsal bir ocak başı friması hakkında böyle konuşmanız hoş değil
Şahsım adına konuşuyorum 200 lira altına tasarım işi almıyorum, bazen bir logo istiyor adamlar 1000₺ den ağzımı açıyorum, ya bilmiyorum bu çizimci arkadaşlarda, iş veren arkadaşlarda ucuz etin yahnisinin yenmeyeceğini bilmiyormu acaba?
Bir ocak başına gitseniz bir et dürümü 10 liradan yermisiniz?

ben yemem şahsen