Ürün pek anlaşılmıyor. Bir kaç açıdan daha resmi varmı?
Ayrıca bu pleksi değil.
Mika gibi duruyor. Şekli itibari ile bükme değil. Dökme bir ürün. Ya da şişirme gibi bişi kalıbına oturtup şekil aldırılır.
Cafe menü vb bir şey için kullanılacaksa daha stabil bir ürün yapılabilir.